SHOPPA EFTER PASSFORM
SHOPPA EFTER KATEGORI
SHOPPA EFTER KATEGORI
Vad händer efter att min beställning har slutförts?
Efter att du har beställt får du en beställningsbekräftelse via e-post, som utöver de varor du har valt även innehåller din fakturerings- och leveransadress samt valt betalningsalternativ.
Därefter levereras naturligtvis de varor som du har valt och du är förhoppningsvis nöjd och trivs med varorna. Om så inte är fallet, kan du självklart inleda processen för returer på ett enkelt sätt.
Var det här svaret till hjälp?
Din återkoppling är viktig för oss. Den hjälper oss att bli bättre.
Hitta fler svar här
Hur kan jag beställa?
Hur kan jag se mina tidigare beställningar?
Accepteras även beställningar från utlandet?
Vad gör jag om den vara jag önskar köpa är slutsåld?
Varför behöver jag uppge mitt födelsedatum när jag beställer?
Måste jag skapa ett kundkonto för att kunna handla?
Kan jag avbryta min beställning innan den har skickats?
Hitta fler svar här
Hur kan jag beställa?
Hur kan jag se mina tidigare beställningar?
Accepteras även beställningar från utlandet?
Vad gör jag om den vara jag önskar köpa är slutsåld?
Varför behöver jag uppge mitt födelsedatum när jag beställer?
Måste jag skapa ett kundkonto för att kunna handla?
Kan jag avbryta min beställning innan den har skickats?
Kundservice
Har du inte hittat svaret på din fråga?
Hitta ditt svar på några få klick eller kontakta oss för mer hjälp.
Få support
Besök vårt självbetjäningscenter för att få snabba svar på de vanligaste frågorna eller för att skriva till oss.
Ring oss
Gratis hotline: mån - lör 09.00 - 18.00.