SHOPPA EFTER PASSFORM
SHOPPA EFTER KATEGORI
SHOPPA EFTER KATEGORI
Hur kan jag se mina tidigare beställningar?
För att se dina tidigare ordrar, logga in på www.aboutyou.se med din e-postadress och ditt lösenord.
Klicka på ikonen »Konto«, som ser ut som en människas överkropp, och sedan »Dina beställningar«.
På startsidan finns kontosymbolen längst upp till höger på sidan.
I appen hittar du kontosymbolen längst ned till höger.
Var det här svaret till hjälp?
Din återkoppling är viktig för oss. Den hjälper oss att bli bättre.
Hitta fler svar här
Hur kan jag beställa?
Accepteras även beställningar från utlandet?
Vad händer efter att min beställning har slutförts?
Vad gör jag om den vara jag önskar köpa är slutsåld?
Varför behöver jag uppge mitt födelsedatum när jag beställer?
Måste jag skapa ett kundkonto för att kunna handla?
Kan jag avbryta min beställning innan den har skickats?
Hitta fler svar här
Hur kan jag beställa?
Accepteras även beställningar från utlandet?
Vad händer efter att min beställning har slutförts?
Vad gör jag om den vara jag önskar köpa är slutsåld?
Varför behöver jag uppge mitt födelsedatum när jag beställer?
Måste jag skapa ett kundkonto för att kunna handla?
Kan jag avbryta min beställning innan den har skickats?
Kundservice
Har du inte hittat svaret på din fråga?
Hitta ditt svar på några få klick eller kontakta oss för mer hjälp.
Få support
Besök vårt självbetjäningscenter för att få snabba svar på de vanligaste frågorna eller för att skriva till oss.
Ring oss
Gratis hotline: mån - lör 09.00 - 18.00.