Kan jag avbryta min beställning innan den har skickats?
Det är möjligt att avbryta beställningar hos oss om din beställning ännu inte har behandlats av vårt lager. Vårt lager betar dock av beställningarna fort, så det kan hända att det efter några få minuter inte längre är möjligt att avbryta beställningen.
Det snabbaste sättet är att hitta den relevanta beställningen i ditt kundkonto och välja alternativet "avbryt leveransen" och sedan "avbryt beställningen".
Observera att du bara kan begära en annullering för alla artiklar i en planerad leverans. Så om du vill annullera alla artiklar i din beställning, men din beställning är uppdelad i flera olika leveranser, måste du begära en annullering för var och en av dessa leveranser.
Tyvärr är det inte möjligt att annullera enskilda artiklar i en leverans.
Efter begäran får du ett separat e-postmeddelande med information om din avbokningsförfrågans status.
Om du har några frågor är du välkommen att höra av dig till vår kundtjänst på det kostnadsfria numret 020 790316 - samtal från utlandet kan medföra avgifter.