SHOPPA EFTER PASSFORM
SHOPPA EFTER KATEGORI
SHOPPA EFTER KATEGORI
Hur kan jag radera mitt kundkonto?
Du kan när som helst skicka en begäran om att radera ditt kundkonto via e-post till [email protected]. E-postmeddelandet kräver ingen särskild form. Vi ber dig dock om att kontakta oss från den e-postadress som varit bunden till ditt kundkonto.
För att hantera din begäran, kan vi be om ytterligare information för bedömning och identifiering innan vi svarar på din begäran. Efter att ha bearbetat din förfrågan kommer vi omgående att radera ditt kundkonto, förutsatt att det inte finns några lagliga bestämmelser som motsätter det (t.ex. betalning av utestående belopp).
Var det här svaret till hjälp?
Din återkoppling är viktig för oss. Den hjälper oss att bli bättre.
Hitta fler svar här
Hur kan jag ändra min e-postadress?
Kan jag själv ändra i de personuppgifter jag har uppgivit?
Uppstår några kostnader i samband med att jag registrerar mig som kund?
Hur kan jag registrera mig?
Kan jag få veta mer om mina personuppgifter? Hur är det med rätten till dataportabilitet?
Hur kan jag ändra mitt lösenord respektive hur kan jag få ett nytt lösenord när jag har glömt mitt gamla?
Säljs mina personuppgifter till tredje part?
Hitta fler svar här
Hur kan jag ändra min e-postadress?
Kan jag själv ändra i de personuppgifter jag har uppgivit?
Uppstår några kostnader i samband med att jag registrerar mig som kund?
Hur kan jag registrera mig?
Kan jag få veta mer om mina personuppgifter? Hur är det med rätten till dataportabilitet?
Hur kan jag ändra mitt lösenord respektive hur kan jag få ett nytt lösenord när jag har glömt mitt gamla?
Säljs mina personuppgifter till tredje part?
Kundservice
Har du inte hittat svaret på din fråga?
Hitta ditt svar på några få klick eller kontakta oss för mer hjälp.
Få support
Besök vårt självbetjäningscenter för att f å snabba svar på de vanligaste frågorna eller för att skriva till oss.
Ring oss
Gratis hotline: mån - lör 09.00 - 18.00.