SHOPPA EFTER PASSFORM
SHOPPA EFTER KATEGORI
SHOPPA EFTER KATEGORI
Kan jag själv ändra i de personuppgifter jag har uppgivit?
Om du är inloggad i ditt kundkonto kan du redigera dina personuppgifter (namn, födelsedatum, e-postadress och telefonnummer) i din profil under "Profil & säkerhet".
Du kan också ändra dina adressuppgifter under din nästa beställning - ange bara önskad leverans- eller faktureringsadress under beställningsprocessen.
Tyvärr är det inte längre möjligt att ändra adress efter att en beställning har gjorts. Men oroa dig inte! Om du av misstag beställer till fel adress returneras paketet automatiskt till oss och din betalning återbetalas. Du kan sedan beställa igen.
Om du ändrar dina personuppgifter får du alltid ett bekräftelsemail.
Var det här svaret till hjälp?
Din återkoppling är viktig för oss. Den hjälper oss att bli bättre.
Hitta fler svar här
Hur kan jag ändra min e-postadress?
Uppstår några kostnader i samband med att jag registrerar mig som kund?
Hur kan jag radera mitt kundkonto?
Hur kan jag registrera mig?
Kan jag få veta mer om mina personuppgifter? Hur är det med rätten till dataportabilitet?
Hur kan jag ändra mitt lösenord respektive hur kan jag få ett nytt lösenord när jag har glömt mitt gamla?
Säljs mina personuppgifter till tredje part?
Hitta fler svar här
Hur kan jag ändra min e-postadress?
Uppstår några kostnader i samband med att jag registrerar mig som kund?
Hur kan jag radera mitt kundkonto?
Hur kan jag registrera mig?
Kan jag få veta mer om mina personuppgifter? Hur är det med rätten till dataportabilitet?
Hur kan jag ändra mitt lösenord respektive hur kan jag få ett nytt lösenord när jag har glömt mitt gamla?
Säljs mina personuppgifter till tredje part?
Kundservice
Har du inte hittat svaret på din fråga?
Hitta ditt svar på några få klick eller kontakta oss för mer hjälp.
Få support
Besök vårt självbetjäningscenter för att få snabba svar på de vanligaste frågorna eller för att skriva till oss.
Ring oss
Gratis hotline: mån - lör 09.00 - 18.00.