Betalningspåminnelse för artiklar som redan har returnerats
Returprocessen kan ta upp till 14 dagar, så vi ber dig vänligen ha tålamod.
Om du får en betalningspåminnelse under tiden trots den pågående returen behöver du inte göra något annat för tillfället.
Om du har valt betalningssättet Klarna-faktura, vänligen kontrollera att du har registrerat returen hos Klarna. Du kan enkelt göra detta i appen ABOUT YOU under avsnittet "Mina beställningar" eller i Klarna-appen/på Klarnas webbplats (https://app.klarna.com/login).
Eftersom Klarna är vår externa fakturaleverantör kan vi på ABOUT YOU inte göra några ändringar i dina fakturor. Genom att informera Klarna om din retur behöver du inte oroa dig för eventuella påminnelseavgifter för fakturan. Din faktura kommer att vara i vänteläge tills vi har behandlat din retur.
Om du redan har väntat längre än 14 dagar och därför har fått en betalningspåminnelse eller om du redan har fått en påminnelse med påminnelseavgifter trots den pågående returen, klicka på "Nej, jag behöver fortfarande hjälp" för att kontakta oss. Vänligen ha ditt returkvitto till hands för detta. På så sätt kan vi kontrollera ärendet och även sätta upp en spärr för betalningspåminnelser.