SHOPPA EFTER PASSFORM
SHOPPA EFTER KATEGORI
SHOPPA EFTER KATEGORI
Vad gör jag om min vara har skadats av transporten?
Om någon vara vi har levererat är skadad, fel eller om det är något annat fel på den, kan du reklamera varan och självklart returnera den till oss tillsammans med retursedeln utan någon kostnad för dig. Du kan läsa all information som rör returer vid "Hur returnerar jag varor?".
Var det här svaret till hjälp?
Din återkoppling är viktig för oss. Den hjälper oss att bli bättre.
Hitta fler svar här
Hur skickar jag en retur?
Hur länge dröjer det vanligtvis, tills beloppet för returerna ersätts?
Är det möjligt att göra ett direkt byte av en returnerad vara?
Får jag tillbaka mina utlägg för frakten när jag returnerar min beställning?
Kan du inte se din retur i din beställningsöversikt?
Vad händer med min retur efter att jag skickat tillbaka den?
Var kan jag lämna paketet som jag vill returnera?
Hitta fler svar här
Hur skickar jag en retur?
Hur länge dröjer det vanligtvis, tills beloppet för returerna ersätts?
Är det möjligt att göra ett direkt byte av en returnerad vara?
Får jag tillbaka mina utlägg för frakten när jag returnerar min beställning?
Kan du inte se din retur i din beställningsöversikt?
Vad händer med min retur efter att jag skickat tillbaka den?
Var kan jag lämna paketet som jag vill returnera?
Kundservice
Har du inte hittat svaret på din fråga?
Hitta ditt svar på några få klick eller kontakta oss för mer hjälp.
Få support
Besök vårt självbetjäningscenter för att få snabba svar på de vanligaste frågorna eller för att skriva till oss.
Ring oss
Gratis hotline: mån - lör 09.00 - 18.00.